tel  Zadzwoń do nas: 501 986 746

znajdź nas na:  Facebook Twitter

Logo

Oferujemy:


Jesteśmy na Allegro

Na chwile obecną nasze produkty możesz zakupić poprzez serwis Allegro. Zapraszamy.

Identyfikacja wizualna firmy

 

Identyfikacja wizualna firmy to jest to, co odróżnia ją na rynku od innych firmy i to, co przekazuje otoczeniu – ujęte w formie wizualnej. Składają się na nią takie elementy jak nazwa firmy, logo, kolorystyka,  druki firmowe, wystrój firmy, czy wygląd strony internetowej.

Solidna identyfikacja wizualna to jeden z kluczowych aspektów promocji firmy. Wpływa na pierwsze oraz kolejne wrażenie klienta, który ma do czynienia z firmą i korzysta z jej usług czy produktów. Identyfikacja wizualna to przede wszystkim tworzenie wizerunku firmy, pozytywnych skojarzeń z nią związanych i sposobu jej zapamiętania. Firmowa identyfikacja wykorzystuje zastosowanie odpowiednich kolorów, symboli, charakterystycznych obrazów i kształtów potrzebnych do stworzenia firmowego logo, wizytówek, papieru firmowego czy odzieży dla pracowników.
Celem dobrze skomponowanej i spójnej identyfikacji jest przyciągnięcie i przekonanie klienta do oferowanego produktu lub usługi. Ale także zachęta do powrotu i pozytywnych skojarzeń oraz odróżnienia firmy od konkurencji.